השפל החילוני • עיתונאי מעריב השווה בין רבנים ליגאל עמיר וכתב "הם לא אוכלים חמץ"

    ארי וידר No Comments on השפל החילוני • עיתונאי מעריב השווה בין רבנים ליגאל עמיר וכתב "הם לא אוכלים חמץ"
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דבריו של עמית סגל אשר נגעו לצביעותם של פורעי החוק אשר מוכרים חמץ בניגוד לחוק, עוררה כזכור וכפי שדיווחנו, סערה רבה.

    מי שלא התבייש וניסה לעשות מניפולציה ולתפוס 'טרמפ' על הנעשה היה העיתונאי אריק בנדר ממעריב שכתב ברשת החברתית "מה המכנה המשותף בין כל הדמויות כאן בתמונות? בניגוד לחילונים עוכרי ישראל ימ"ש החיים בבועה התל אביבית כשרוממות שלטון החוק בגרונם אבל הם מוכרים בפסח חמץ בפרהסיה, הם לא מתיימרים להניף את דגל שלטון החוק בראש חוצות אבל הם מקפידים, קלה כבחמורה, על אי אכילת חמץ בפסח ועל כן הם יהודים טובים יותר" כתב בסרקזם, תוך שהוא מצרף תמונות אישים חרדים שמסובכים עם רשויות האכיפה בישראל לצד תמונתו של הרוצח יגאל עמיר, ותוך השוואה לכאורה למעשיו.

    אין זו הפעם הראשונה שבנדר מתבטא כלפי הציבור החרדי בבוטות ובשפלות לכאורה. "החרדים לא מתגייסים לצה"ל כי לטענתם הם תורמים בתפילותיהם לביטחון המדינה לא פחות מכיפת ברזל" כתב בנדר בזמן מלחמת צוק איתן "יש לי רעיון – לפזר חרדים בכל אזורי נפילת הטילים". כתב ללא בושה.

    העיתונאי איציק הלפרין מערוץ 1, לא היה יכול להחריש וכתב בתגובה "איפה תלך אריק בנדר, איפה תלך?! זה נמוך, וזו לא חכמה בכלל. כאילו חסרים נוכלים/ רוצחים… מתל אביב. ועדיין אף אחד לא מצייר את החילוניות בדמותם. הפוסט שלך נגוע בסטראוטפיזם טהור. אתה יכול יותר מזה.

    נ.ב. כותב השורות לא מבחין בין חמץ ומצה בפסח, אבל שומר על קשר עם כמה אוכלי מצה נדירים שלא רצחו או גנבו מעולם". כתב.

    IMG-20150412-WA0025

    בתוך כך התייחס גם העיתונאי הדתי קלמן ליבסקניד לסערה שהתעוררה לאחר פרסום דבריו של עמית סגל וכתב בין היתר "כמה נלעגים נראים כל מי שרק לפני כמה שבועות מחאו כפיים לרביב דרוקר, כשכתב שנתניהו הוא ראש ממשלה גרוע ושאין בעיה עם זה שעיתונאים לא מאוזנים בעניינו, כשעכשיו הם צורחים על סגל: "יש לו אג'נדה".

    מה שהוציאה המתקפה הזו החוצה מחייב את הציבור להגיד לסגל תודה גדולה. סגל שם מראה קטנה מול פניהם של עמיתיו למקצוע וזיכה את כולנו בהזדמנות לראות עד כמה מכוערים הפנים שניבטים ממנה.

    אלף פעמים, עמית, התפללתי במשך השנים שתוציא באולפן קצת יותר מהאג'נדה שלך. שתהיה קצת יותר אמנון אברמוביץ'. שתבין שגם לך מותר מה שמותר להם. עכשיו אני חייב להודות: טעיתי. עכשיו אני מבין שאם היית עושה את זה לפני כמה שנים, בטרם התבססת ובטרם הפכת להיות הכתב הפוליטי המוביל בישראל, איש מהם לא היה מאפשר לך להגיע למקום הזה, ולא משנה כמה טוב היית. די לראות איך הם מצופפים כעת שורות נגדך, כדי להבין שזה פשוט לא היה עובד" אמר ליבסקינד בפוסט שזכה לאלפי שיתופים ולמעלה מ-11 אלף לייקים.



    0 תגובות